svar på era frågor

Emma:
varför är du så söt för? ;)<3

Svar: Tack så mycket emma, kul att du tycker det haha. Detsamma!

Sofie:
Ja tänkte fråga nyss samma
varför är du så fin för?:)

Svar: Samma där som ovan, men tack!


Johan:
Snyggsandra!

Svar: Thx Johan!


Viktor:
ja tänkte också fråga samma ! varför är du så snygg för ? ;)

Svar: haha tack viktor,men samma svar till dig som ovan!

Anna
:
Hej. Jag tycket att du är den sötaste som finns! Kan du berätta mer
om din modevisning du hade! ^^ TACK I FÖR HAND.
Har du någon pojkvän, om ja, kan du lägga upp en bild på honom...


Svar:

Hey! Va söt du är, tack så jätte mycket. Ja det skulle jag kunna göra,

men det var ett samarbete med virginska skolan alltså frisör och kläder

och mode som hade den som du antagligen har sett bilder ifrån.

Jag var iallafall modell eller vad man ska kalla de för,

för hår och smink. Det var jätte kul!

& nej, jag har ingen pojkvän.


Sandra:

vilket är ditt favorit ämne i skolan? nått ja inte vet om dig kom ja att tänka på.

du ville ju inte svara på min sanning och konsekvens lek i skolan :/


Svar:

Jag föredrar bäst idrott lätt!

Haha, sorry sandra men det är inget för mig.

Du får köra den leken med någon annan ;)


Mirelle

så himla fin sandra!:)


Svar:

Tack så mycket Mirelle!


anonym:

har du gått om ett år?:)
vad brukar du göra på fritiden:)


Svar:

Hey! Ja, det stämmer bra det har jag tyvärr gjort..

Men det beror inte på att jag skitit i skolan bara eller så,

utan att jag inte trivdes alls så bra med varken linje eller klass,

så när jag väl tänkte byta var de försent så jag fick

börja praktisera istället. Sen nu till hösten som var så började jag

HR som du kanske vet, och nu trivs ja mycket bättre med både och,

så det var nog värt det trots att jag fått gått om.

Hade nog aldrig fixat de och skött de bra om jag hade gått kvar på BF.

 

Hm, bra fråga.. På fritiden så är jag väl för det mesta med vänner,

eller nu på den senaste tiden har väl den mesta av tiden fått gått

åt till skolan, så hinner inte göra så mycket mer.

Har även börjat gymma nu oxå, så det är väl det jag gör i princip.


...(anonym):

du verkar gilla att umgås med utläningar?:D
är du hel svensk elle?

 

Svar:
Haha what? Så kan man med uppfatta det. Men jag umgås en hel
del med invandrare ja det stämmer bra, men även svenskar.
Inget som spelar någon roll för mig.

Nja, jag är nog mer halvnorsk. Men det är ju nästan samma som svensk så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tränar du på nautilus?:)

2009-11-09 @ 19:37:18
Postat av: Anonym

sv till anonym:

Ne det gör jag inte :) vad tänkte du då på?

2009-11-09 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0