today

Idag har jag en del planer så hoppas verkligen att jag ska hinna med allt ja tänkt,
måste iaf snart in till stan och hämta ut lite grejer som kommit som jag beställt.
Sen ska jag träffa kristin och ta det lugnt med henne en sväng. Sen måste
jag göra klart engelska projectet och en sv inlämning, och även hinna iväg till
basketen till 19.04 i idrottshuset är det väl tänkt. Men vi fårse hur
ångt jag kommer med allt! Men nu har jag inte tid att skriva mer,
vi hörs senare istället.



sen har jag fått önskemål om att berätta hur det var
att ta hål i tungan (hur jag upplevde det),
Men jag gör ett inlägg om det senare sen ikväll eller under
dagen såfort jag får tid i promise.

Jätte kul att så många läser min blogg fast det inte är speciellt intressant
haha om jag själv får säga det. Men antalet läsare har ökat för varje dag som
gått, jätte kul! ca 430 redan idag, och klockan är 15.07? jätte kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0