tonight

sådär ja, nu blir de mitt sista inlägg för ikväll och idag har
jag uppdaterat mycket även igår, kan bero på att jag har valt att
spendera den mesta tiden här hemma framför allt vid datorn, men
det har vart så skönt! Gjorde nyss iordning lite vaniljte,
varmamackor med köttfärs och smältost på, så gott såhär på kvällen.
Hann även med o ta en snabb dusch! tänkte bjuda lite på mig själv för ikväll
med 2 bilder som togs för ungefär 1 min sen?
hahah! ni ville ha mer personliga bilder och inte bara på kläder, så varsågoda hahah..




Tänkte snart krypa ner i sängen men inte riktigt än? är inte så trött..
Får ändå passa på nu när jag har studiedag imorgon o tisdag, fast ändå
lika bra att rätta till dygnet kanske? men det får jag försöka göra imorn ist.




Kommentarer
Postat av: Sofie

haha gu vad söt :)

2009-11-02 @ 00:33:24
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: isabella

så jävla sööt :D

2009-11-02 @ 17:53:59
URL: http://isabellaorrfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0