tv på söndagar


top model- tv3


taking the stage- mtv


vänner- kanal5


ensam mamma söker- tv3

Söndagar som oftast tillbringas framför tvn, så skönt..
Jag håller mig till dessa olika serier ovan, alla är bra på olika sätt.

top model för er som gillar att se hur det går till vid fotografering,
vad som krävs för att bli model och lite allt möjligt.

taking the stage, för er som gillar dans, musik och drama kan man
väl kort fatta det?

friends, för er med humor!
& till sist..
ensam mamma söker, som har blivit ett måste i år.
För er som gillar spänning, romantik, humor och allt möjligt!
För mig har det blivit så viktigt eftersom att en av mina närmaste
vänner jocke är med, eftersom hans mamma nämligen är helena.
(-i mitten på bilden ovan)
Så tycker jag det är extra roligt att se det!


Kommentarer
Postat av: sandras vän jockeeeee

haha fan va söt du är sandra! du missar inte ett avsnitt hoppas jag för då blir jag ledsen på dig! :) pussssssss<3

2009-11-01 @ 23:28:12
Postat av: Anonym

sv till jocke:

hahahah, ne du kan va lugn! Jag har följt varje ;)

PUSS!

<3

2009-11-01 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0