zombieland

sorry att jag inte lagt in någon outfit för idag iallafall, men jag har inte haft
tiden eller om jag ska vara mer ärlig så glömde jag totalt bort det.
precis kommit hem från bion iaf, det blev zombieland som jag inte rekomenderar!
Haha, hade inte några förväntningar heller att den skulle va bra, så det stämde..
Men jaja, så det kan gå när man inte låter den smarta välja filmen ;)
Hur som hellst, tack för det trevliga sällskapet iallafall jay och moses.

Har inge mer att tillägga just nu, kommer väl ett kvälls inlägg senare
sen har jag väl tänkt iaf att jag skulle hinna med.
Som sagt, studiedag imorn igen och jag tar vara på dom sena kvällarna.
Kommer bli jobbigt med omställningen sen till på onsdag, då jag börjar åtta, kill me..

hörs sen :*



Kommentarer
Postat av: sofie

hahahaha! bra där alltså! sötnos

2009-11-03 @ 00:39:38
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0