14:e oktober

Länge sen jag skrev nu igen men har haft fullt upp.
Tänkte iaf skriva lite kort va jag har gjort i helgen o lite sådär.

fredags- så kom mina saknade grabbar hit, dammiz jocke och pierre
och hälsade på, tog även en fika och bara myste innan dom tog
bussen hem igen till karlskoga..
Senare vid 9 tiden på kvällen tog jag tåget till hallsberg o träffa allt
folk där o bara tog de lugnt med dom.
lördags- blev det en sväng till kumla med natta & elham och mötte
alla från hallsberg bara tog det lugnt igen.
söndags? hm juste, då var jag hemma o bara tog det lugnt kollade
film och köpte massa gott
sånt som hör till söndagar.

Juste, sen har jag även klippt elhams hår från att ha tagit ut
hennes löshår till page! Men det blev rätt nice fan, var lite nervös
men hon passade i det, bild kanske dyker upp.
Sen har jag även färgat sandras hår och hennes löshår, blev
riktigt bra faktiskt både hon och jag blev nöjda med resultet.
Det var lite ljusbrunt ljust till mörk brunt bara.


Sådär, de var lite kort om dom senaste dagarna, förlåt för den
dåliga uppdateringen för er som läser min blogg,
men försöker hinna med så mycket som möjligt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0