20 oktober

nu kommer det ännu ett tråkigt inlägg med bara massa text,
förlåt men nästa ska bli bättre i promise!

Har iallafall nyss blivit klar med maten till mig o min bror,
gjorde iordning fläskfilé och potatisgratäng m-m-mmm.
Har även tagit fram saxen och nu även klippt av ungefär 2 dm
av mammas hår, nu mera har hon 'page', blev faktiskt helt okej!
Tänkte försöka ta någon bild på henne och lägga ut här någon dag
så ni får se resultatet.

Tänkte snart försöka börja plugga, har blivit lite dåligt med det
nu som senaste dagarna. Så lika bra att sätta igång.
Bara 3 skoldagar kvar, sen är de ju trottsallt äntligen höstlov!



Här kommer 4 små bilder där kvalitén är hur sålig som hellst.
Har tyvärr lyckats glömma min kamera hos malin, men ska försöka
hinna hämta hem den nu i veckan. Men man ser iaf lite!



Kommentarer
Postat av: sandra aigner

det blev ju snyggt tycker jag och mamma :D

2009-10-20 @ 20:32:48
Postat av: Anonym

sv till sandra;

va bra att ni tycker det! mamma blev nöjd själv med :)

när drar vi på kryssning alla fyra? :D

2009-10-20 @ 20:37:52
Postat av: sofie

det blev snyggt :)

2009-10-20 @ 20:50:23
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vad bra, det ska hon vara :) ja jag vet inte det måste bli snart nu när det är så trist väder, då måste det hittas på nått kul, din mamma och min mamma kan ju prata om det, så det blir av snart ;) <3

2009-10-20 @ 22:21:23
Postat av: Anonym

sv; yes precis! :)

för hörde att min mamma snacka med min bror igår om de att vi skulle åka iväg vi och ni, o så frågade hon han om han hade lust o joina men han skippar de så de blir vi fyra. Men ja, vi får försöka ses alla fyra snart igen så får vi planera lite mer kring det där? <3

2009-10-20 @ 22:25:28
Postat av: sandra aigner

ja okey :( hah nerå. ja men precis, det skulle vara skit kul, det var ju så kul sist! <3

2009-10-20 @ 22:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0