3 oktober

sådär nu var helgen över och tillbaka till skolan imorgon igen..
Varför går helgerna alltid så överdrivet snabbt och skolveckorna
så sega? bra fråga.. & heller borde jag inte sitta här just nu heller,
utan borde ta tag i plugget som jag tänkte hinna bli klart med innan
imorgon. Men det är så jävla segt att komma igång, håller ni inte med?!

Tänkte iallafall berätta lite kort om helgen, som vart riktigt nice!
I fredags så bar det av hem till sara med alla tjejerna och käka
massa gott och kollade idol! Sen tog jag och sara även svängen
förbi sipans o deras studio och satt där och tog det lugnt med dom.

Sen kom lördagen, och det fick bära av mot karlskoga tillsammans
med alla grabbarna från hallsberg, nirode och awil till sandras som
skulle ha lokalfest. Helt okej kväll, blev kanske inte riktigt som planerad
men blev bra iallafall! kul att få se alla från karlskoga igen, som jag tyvärr
alls inte ser knappt längre, saknar er alla! Sen blev det övernattning hos eve
iaf, och där även söndagen spenderas med massa mys bara så som det ska
vara på söndagar. Tack iallafall alla för en grym lördag tillsammans med er alla!

togs även lite bilder under kvällen, men inte hunnit fått mer än två så tänkte börja
med att lägga ut dom iallafall så kommer fler bilder att dyka upp senare sen!
(inte dom två bästa bilderna heller, suddiga som fan.. men dom andra som
kommer är taget med vanlig kamera så det är förhoppningsvis bättre kvalité!)



jag alojs och sandra

jag och rikard


Sen är det många förfrågnar om att jag ska lägga upp bilderna ifrån jag
var i kroatien. Men dom kommer bättre sent än aldrig!
Beror på att jag väntar fortfarande in alla bilder, för att vi tänkte lägga dom
på en och samma skiva eftersom alla hade med sig kamrerna vid olika tillfällen!

Kommentarer
Postat av: sofie

din lilla snygging :)

2009-10-04 @ 19:29:06
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Nirode

Tack för kvällen! fett chillll:))

2009-10-04 @ 19:48:43
Postat av: Anonym

sv till nirode:

tack själv! :)

2009-10-04 @ 19:49:23
Postat av: Anonym

Mer bilder ifrån helgen hade varit kul:D

2009-10-06 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0