grattis mami

idag är det inte vilken dag som helst, för det är min mammas födelsedag!
Grattis på 39 års dagen. Finns ingen bättre mamma än dig..

Vet att du ibland är inne och kikar lite på min blogg, så vill bara passa på
att tacka dig för alla gånger du ställer upp för mig. Fast jag kanske inte insér
det alla gånger. Men det är helt otroligt, du finns där i alla lägen och det vet
egentligen både du och jag. Finns ingen bättre än dig, love u.







Du är alltid där när jag behöver dig.
Du är min beskyddare och du är pålitlig,
med dig så känner jag mig alltid säker.
Jag borde säga till dig oftare hur mycket jag
egentligen uppskattar dig.
Tack så mycket för att du är min mamma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0