love you

vad gör jag? sitter hemma på halloween medans alla andra gör ngt kul?
men ärligt talat det är sjukt, jag har verkligen inte lust för fester o sånt där
längre känns som det blivit för överskattat haha?

Så dom planer jag hade för ikväll blev ju som sagt inte av,
men jag hoppas att ni har en bra kväll folket i kga iaf & ni på glow :*
(de va det jag valde lite mellan..)

Humöret har inte alls vart på topp idag som jag skrev tidigare,
men nu på kvällen har de blivit mycket bättre!
Har suttit o sorterat massa bilder o lagt ut en MASSA på facebook,
så ni får gå inte där o kika.

Min mamma åkte ju till sthlm- uppsala på hennes födelesedag o kommer inte hem
för ens imorn (söndag) så jag och min bror har vart ensamma hemma dom senaste
dagarna. Så idag va det jag som fixade maten till oss, blev super gott faktiskt.
Känner mig som en hemmafru haha! Sen gullig som han är, så tror jag han märkte
att jag inte var på topp. Så sa han bara att han skulle iväg o handla, sen när han
kommer hem kommer han in med en energidrink, pringles, marabou,
och en massa godis. Sen skulle han iväg på fest, så sa ja bara aja..
Men vad sluta det inte med? Att han aldrig drog iväg trotsallt!
Han stanna hemma med mig istället, världens bästa storebror thanks. Love u!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0