my camp rock

andra inlägget, redan dagen efter jag redan har skrivit.
det börjar bra, fårse hur länge jag lyckas hålla i.

Fick iallafall nyss en länk och två bilder från en kompis som jag även
tänkte visa för er som läser mig blogg.
Nämligen såhär att i sommras då jag jobbade på en barnkoloni i sthlms skärgård
på barnens ö, så fick vi besök av av tvprogramet my camp rock som skulle spelas
in på våra grann kollo så vi fick äran att vara med i publiken.

Här är länken för er som orkar kolla;
http://www.disney.se/DisneyChannel/video/#/disneychannel/se_SEpack000000000101276




Jag lyckades komma med i närbild, sen förövrigt så sitter jag där med de bruna håret
längst bak brevid sara med den blonda toffsen som man ser till och från
när dom filmar över hela publiken haha ;) Det var iallafall jätte kul, trotts värmen.



Kommentarer
Postat av: Thomasson

Vad kul =) oo gött med det fina vädret! snart kommer en kall vinter :S

2009-09-30 @ 15:00:38
Postat av: sofie nyman

olala ;) sötisen där

2009-09-30 @ 15:04:16
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv till robin;

Ja det va kul o se dom va så otroligt duktiga alla :)

speciellt shenie gilla jag!

2009-09-30 @ 15:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0