2010!

Tänkte att jag gör ett inlägg nu innan jag lägger mig för kvällen.
Nyår var helt okej! Började med lite käk hemma hos andrés bror,
som bjöds på kött, potatis gratäng - så gott! Sen när det började
närma sig tolv slaget drog vi oss vidare mot järntorget, som de flesta
andra och kolla på fyrverkerierna och allt folk. Mitt första nyår, som tillbringades
i örebro (annars har jag ju alltid befinnit mig i karlskoga- som är så himla
kul där på nyår faktiskt, svårslaget!) Eller förra året åkte jag väll hit,
men firade då mera tolvslaget på örebro bussen så det räknas inte.
Men det var iaf kul, blev hemgång senare mot 3 tiden tror jag klockan hann
bli, var helt sjukt trött och kände bara för att gå hem och sova, lite torr jag vet,
men det va så värt de så himla skönt! Tack iaf alla för en toppen kväll,
nu välkomnar vi 2010- nytt år, med nya möjligheter!


fler finns på facebook.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men åååh gu vad ful/fet!!

2010-01-02 @ 17:44:01
URL: http://sofienyman.blogg.se/
Postat av: Sofie

ta bort snälla

2010-03-01 @ 22:38:50
URL: http://sofienyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0