chill!

Nu börjar det dra ihop sig, dax att börja skolan igen
efter ett riktigt skönt jullov! Ångest..

Tänkte iallafall att jag skulle skriva lite om de två senaste
dagarna, vad dom innehållit. Jätte tråkigt inlägg, men bara
så att jag ska minnas lite vad jag gjort o sådär.

I förr går var jaf iaf uppe och mötte upp Kiki på stan
satt o prata och fika lite och sådär, trevligt.
Senare sen på kvällen mötte jag även Sara en sväng
på en promenix med Melker, alltid lika trevligt!

Sen över till igår, Då var jag upp till stan igen och mötte Kristin
och fika lite, som vanligt haha.. Det var iaf jätte trevligt!
Senare vid 6 tiden så gick jag iväg och träna lite- dans.
& efter det blev de en KALL promenad till vivalla, hem till
simon på lite fest- chill kväll(?). Blev en helt okej kväll borträknat
från det kalla på dit och hemvägen.. Var iaf hemma runt 4 tiden
imorse, blev direkt sängen för mig och sen nu trött som jag är
blir jag väl snart upphämtad för att åka iväg och kolla DM fotboll-
i idrottshuset. Senare sen under kvällen kommer den troligtvis
tillbringas med catia, rikard och Alojs om det blir som tänkt.
Så vi hörs imorn igen eller kanske senare ikväll m ett lite roligare
inlägg då! Ha en bra dag! Peace..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0