kollo bilder

hey, nu sitter jag här o tänkte göra ett litet kvälls inlägg.
Sitter nämligen hemma hos sara i hennes nya lägenhet,
och har det lite mysigt- tända ljus o musik, underbart..
Kvällen har tillbringats med en hel del folk, hon styrde lite
fest men sen drog de flesta ut på krogen så blev jag, alex,
sara, cajsa, sipan, julia och senad kvar. Beställde hem lite mat
och bara suttit o snackat massa skit, toppen kväll!
Nu sitter jag här och kollar lite bilder från kollo i somras.
& snart tänkte jag väl börja pallra mig hemåt!













Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e verkligen jättesöt! :)

onödigt att skriva en kommentar om de inte finns ngt vettigt att säga! De handlar nog bara om avendsjuka!:)

2010-01-03 @ 10:42:57
Postat av: Amanda Ljunggren

Fattar inte hur du jämt kan vara så fin på alla bilder !

2010-01-04 @ 20:45:06
Postat av: Anonym

sv till anonym: Tack så jätte mycket vem du nu är :)

Jo, kan jo vara så ingen aning.. bara onöigt sånt där tkr jag.



sv till amanda:

åh, va söt du är gumman!

Men detsamma verkligen. Vi måste snacka vafan- seriöst talk ;)

2010-01-04 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0