egen lägenhet!

Som de senaste dagarna/kvällarna har den här dagen
oxå spenderats i saras nya lya haha! Vi hade även sällskap
av Julia. Tog det lugnt, lyssna musik, snacka lite skit, fim och
kolla massa bilder som sara hade på hennes dator alltid lika
kul o gå tillbaka. Jätte mysig kväll!

Måste bara säga de, gu va jag längtar att flytta till eget!
Iväg och handla massa snygga möbler och bestämma
alldeles själv hur allt ska se ut och göra de helt till ens eget.
Som jag kaske snackat om tidigare så har jag och Sandra kollat
lägenhet lite granna, så vi har väl funderat på att flytta ihop till
en början iaf- troligtvis till sommarn om de blir som tänkt.


Nu tänkte jag iaf äta mina baguetter som mamma vart gullig
o gjort iordning, och sen krypa ner framför ´desperata hemmafruar`
Men blir nog kvar här en stund till vid datorn skulle ja tro innan de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0