Godmorgon!

Godmorgon allesammans!
Klockan har precis paserat tre, och jag ligger fortf kvar
här i sängen, fast vakna för unge för 2 timmar sen runt ett
tiden. Det kommer bli en sån skillnad sen när skolan
drar igång igen på måndag! Måste försöka vända rätt dygnet
nu innan, annars kommer de bli ett helvete..

Gårdagen spenderades iaf hemma hos sara, som hade lite födelse-
dagsfirande för henne, eftersom hon precis  fyllt 21!
Så bjöds på god mat och massa gott tillsammans med tjejerna.
Spelade lite spel, (tjejmiddag tror ja de hette bla.) som innehöll
massa olika frågor som man skulle svara på, rätt kul spel faktiskt
när man är sådär bara bland tjejerna, så de rekomenderas.

Nu snart tänkte jag väl iaf snart hoppa in i duschen och göra mig klar,
sen blir de iväg och dansa klockan 6, och efter det vidare hem till Sami
för en liten spel kväll hade vi tänkt, så de blir chill! ..& jag kommer självklart
ta hem segern ;)  Ha en bra dag, så hörs vi!


jag och kusin Johanna från Julafton
.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var dansar du ? :)

2010-01-11 @ 17:56:16
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Förlåt för sent svar har varit i Thailand så har inte kunnat svara. :)

Hoppas du har haft det bra? :D

2010-01-11 @ 20:01:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatering!!!

2010-01-23 @ 11:18:47
Postat av: linn

jag hoppas att du får en toppen helg !! :)

xoxo

2010-02-19 @ 12:46:54
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0