onödiga kommentarer

Måste bara göra ett inlägg om onödiga kommentarer, som säkert många
stöter på. Jag har råkat ut för två enstaka, och det är jag tacksam för.
Den här bloggen är inget jag gör för eran skull utan det är framför allt för
min egen skull så jag ska minnas vad jag har gjort och kunna gå tillbaka till
o kolla på. Så skippa dom där onödiga kommentarerna kom igen?
Att skriva skit över en blogg hur nödvändigt låter det? Tycker ni inte
det passar er, eller drar onödiga person angrepp så kom igen, ingen som
tvingat er att läsa. Ville bara få det sagt, och de handlar inte bara om min blogg
utan alla andra som kanske stöter på det dagligen eller sådär ngn gång ibland,
lägg ner de där, så grymt onödigt!
& ni som stöter på det, TA INTE ÅT ER,
ni själva vet sanningen och hur det ligger till, viktigt att veta.

Kommentarer
Postat av: bella

håller med dig, händer för mig också så sjukt onödigt! Brist på självförtroende tror jag :s

2010-01-08 @ 17:47:12
URL: http://bellz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0