back on track!

Hey igen!
Det var verkligen ett bra tag sen jag uppdaterade.
Jag la nämligen bloggen lite åt sidan, för att jag hade
varken tid eller lust till att skriva längre.

Men kände att det kanske är dax att ge det ett nytt försök.
Kommer bara skriva när jag orkar, så det kommer inte komma daglig uppdatering.


Tänkte iallafall börja med att berätta hur min helg har varit.
I fredags så var det ju valborg, så jag tillbringa den tillsammans
med lite vänner hemma hos en tjejkompis,
käka lite gott och snacka lite skit. Mycket trevligt!
Sen styrde vi vidare mot frimis! Kvällen vart faktiskt riktigt bra,
höll väl inte riktigt igång så länge som tänkt, men de är sånt som händer.
Gick hem och spendera natten tsm med min man.

Lördagen var motsatsen mot fredagen kan man väl säga, det blev en lugn dag.
Vaknade runt 2 tiden, blev mys och lite film&käk!

& slutligen söndagen, som blev en händelserik dag.
Spelade bla lite basket, så himla fint väder!
Tack för helgen my love.

Hoppas ni haft en lika bra valborg+helg som jag har haft!

Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0