never let you go

Godmorgon!

Vaknade upp hemma hos baby imorse, men som vanligt när
man väl orkat sig upp till skolan, så visar det sig inte vara några lektioner.
Så tog mig en promenad hem istället.
Nu snart tänkte jag faktiskt fylla upp ett varmbad, sen ta vara på det fina
vädret? Så himla skönt att sommaren äntligen börjar närma sig!

Inte länge kvar av skolan nu heller, ca en månad. De känns galet!
Men som jag längtar, det är sjukt. Frågan är bara hur man ska hinna bli
klar med alla arbeten som är kvar? Det stressar än, att bara ha tanken på de..
Så lätt att säga att man ska ta tag i det, men sen så gör man inte det ändå?
Så svårt att komma igång, men det är bara att göra.
De måste ju trotsallt bli klart..

Kan också passa på att säga att igår blev det en runda på stan tillsammans med
Kristin. Så träffade vi även på lite vänner från hallsberg, som va ettag sen man såg.
Så de va trevligt, tog en fika och snacka lite skit. Sen fick jag besök av Jay som kom hit,
och även Sandra och Linus. Så det blev en spelkväll! Mycket värd.

Nu får gärna den här veckan ta slut, nu vill jag ha helg!

Hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0